Από το «Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας Παιδείας – Αθλητισμού – Πολιτισμού Δήμου Αρταίων» ανακοινώνεται ότι οι αιτήσεις εγγραφής και επανεγγραφής Νηπίων & Βρεφών στους Παιδικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου για το σχολικό έτος 2013-2014, υποβάλλονται από 15-5-2013 έως 15-6-2013. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής είναι τα εξής:
1.Ληξιαρχική πράξη γέννησης του παιδιού ή πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το οποίο να προκύπτει η ηλικία του παιδιού.
2.Πιστοποιητικό υγείας γιατρού από το Νοσοκομείο ή ΙΚΑ, ιδιώτη γιατρό ή του Δημοσίου για την καλή και σωματική αρτιμέλεια του παιδιού,mantoux.
3.Βεβαίωση εργασίας και των δύο γονέων με αποδοχές από τον εργοδότη για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα ή βεβαίωση της υπηρεσίας για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο τομέα.
4.Εκκαθαριστικό της εφορίας της οικογένειας του παιδιού προηγουμένου έτους ή αντίγραφο υποβληθείσης φορολογικής δήλωσης. Σε περίπτωση που δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση θα προσκομίζεται βεβαίωση της οικείας Δ.Ο.Υ.
5.Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για την οικονομική και την οικογενειακή κατάσταση των γονέων του παιδιού.
6.Βιβλιάριο ενσήμων ή έναρξη εργασίας της μητέρας ή ασφαλιστικό βιβλιάριο.
7.Για την εγγραφή του παιδιού στο σταθμό αλλοδαπών γονέων εκτός από τα παραπάνω δικαιολογητικά απαραίτητη προϋπόθεση είναι και η άδεια νόμιμης παραμονής στη χώρα μας.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά επανεγγραφής είναι τα εξής:
1.Βεβαίωση εργασίας και των δύο γονέων με αποδοχές από τον εργοδότη για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα ή βεβαίωση της υπηρεσίας για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο τομέα.
2.Εκκαθαριστικό της εφορίας της οικογένειας του παιδιού προηγουμένου έτους ή αντίγραφο υποβληθείσης φορολογικής δήλωσης. Σε περίπτωση που δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση θα προσκομίζεται βεβαίωση της οικείας Δ.Ο.Υ.
3.Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για την οικονομική και την οικογενειακή κατάσταση των γονέων του παιδιού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλαμβάνουν έντυπες αιτήσεις από τις υπεύθυνες των Παιδικών ή Βρεφονηπιακών Σταθμών και να ζητούν κάθε περαιτέρω πληροφορία.