Ως Δήμαρχος Αρταίων, σας καλωσορίζω στο δικτυακό τόπο του Δήμου Αρταίων. Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας, θα σας δώσει χρήσιμες πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Δήμου, τα τελευταία νέα, τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τον προγραμματισμό μας, καθώς και ενδιαφέρον υλικό για την ιστορία του Δήμου, στοιχεία για την σύγχρονη οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική εικόνα του. Ο Δήμος Αρταίων
αποτελείται από τις Δ.Ε. Άρτας, Αμβρακικού, Βλαχερνών, Ξηροβουνίου και Φιλοθέης. Έδρα του Δήμου είναι η πόλη της Άρτας η οποία είναι χτισμένη αμφιθεατρικά, δίπλα στον ποταμό Άραχθο. Το ξακουστό γεφύρι, σήμα κατατεθέν της πόλης, ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της.
 Αρχείο Ειδήσεων
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017
  • Απρίλιος 2017
  • Μάρτιος 2017
  • Φεβρουάριος 2017
  • Ιανουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
  • Νοέμβριος 2016
  • Οκτώβριος 2016
  • Σεπτέμβριος 2016
  • Αύγουστος 2016
  • Ιούλιος 2016
  • Ιούνιος 2016
  • Μάιος 2016
  • Απρίλιος 2016
  • Μάρτιος 2016
  • Φεβρουάριος 2016
  • Ιανουάριος 2016
  • Δεκέμβριος 2015
  • Νοέμβριος 2015
  • Οκτώβριος 2015
  • Σεπτέμβριος 2015
  • Αύγουστος 2015
  • Ιούλιος 2015
  • Ιούνιος 2015
  • Μάιος 2015
  • Απρίλιος 2015
  • Μάρτιος 2015
  • Φεβρουάριος 2015
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοέμβριος 2014
  • Οκτώβριος 2014
  • Σεπτέμβριος 2014
  • Αύγουστος 2014
  • Ιούλιος 2014
  • Ιούνιος 2014
  • Μάιος 2014
  • Απρίλιος 2014
  • Μάρτιος 2014
  • Φεβρουάριος 2014
  • Ιανουάριος 2014
  • Δεκέμβριος 2013
  • Νοέμβριος 2013
  • Οκτώβριος 2013
  • Σεπτέμβριος 2013
  • Αύγουστος 2013
  • Ιούλιος 2013
  • Ιούνιος 2013
  • Μάιος 2013
  • Απρίλιος 2013
  • Μάρτιος 2013
  • Φεβρουάριος 2013
  • Ιανουάριος 2013
  • ΤΑ ΝΕΑ
     ΧΡ. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ: Προτεραιότητά μας η στήριξη, με κάθε τρόπο, των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην Άρτα  [11.5.17]
     
    -«Ανάσα για 19 οικογένειες  το Κέντρο Διημέρευσης ΑμεΑ από το Σωματείο Αγκαλιά»

    Δηλώσεις σχετικά με την ένταξη στο ΕΣΠΑ του Κέντρου Διημέρευσης του Σωματείου «αγκαλιά Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία» πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης, με αφορμή την προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων εργασίας στο Κέντρο.

    Μεταξύ άλλων, σημείωσε πως «είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ένταξη του έργου. Με την δημιουργία του Κέντρου Διημέρευσης δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά με αναπηρία να βγουν από το σπίτι, να έρθουν στο χώρο και να περάσουν την μισή ημέρα τους δημιουργικά, να κοινωνικοποιηθούν και να αναπτυχθούν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη συνεργασία τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Ψαθά, την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Υγιεινής της Π.Ε. Άρτας κα Βόιδαρου και όλη την αρμόδια επιτροπή, καθώς και τα στελέχη του Δήμου. Η λειτουργία πλέον ανήκει αποκλειστικά στον σύλλογο «Αγκαλιά». Ως Δήμος, βέβαια, θα είμαστε δίπλα σε ο, τι χρειάζεται».

    Να σημειωθεί ότι η προκήρυξη για την πλήρωση των 8 νέων θέσεων εργασίας στο Κέντρο Διημέρευσης έχει δημοσιευθεί, ενώ αρμόδιο για τις προσλήψεις είναι το Σωματείο «Αγκαλιά». Το Κέντρο Διημέρευσης θα μπορεί να φιλοξενεί συνολικά 19 παιδιά με αναπηρία και η λειτουργία του θα είναι για 3 χρόνια. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 547.200 ευρώ.

    Παράλληλα, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα από το Δήμο στα κοινωνικά θέματα. «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με ιδιαίτερο ζήλο πάνω στο κοινωνικό κομμάτι, χωρίς να αφήνουμε ευκαιρίες να πάνε χαμένες. Έχουμε εντάξει στο ΕΣΠΑ τις δομές του Κοινωνικού Παντοπωλείου, της Δομής Σίτισης και του Κοινωνικού Φαρμακείου που αφορούν 150 ωφελούμενους, ενώ δημιουργούμε με αυτές τις δομές 7 νέες θέσεις εργασίες. Επιπλέον άλλες 3 νέες θέσεις εργασίας δημιουργούμε με το Κέντρο Κοινότητας, το οποίο επίσης έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο για την λειτουργία των δομών. Επιπλέον, ξεκινήσαμε τη λειτουργία του ΚΕΠ Υγείας, ενώ συνεχίζεται καθημερινά το έργο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου προς τους άπορους συμπολίτες μας, καθώς και η υλοποίηση των προγραμμάτων επισιτιστικής βοήθειας (ΤΕΒΑ) και του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ). Έπεται η δημιουργία του Δημοτικού Κοινωνικού Λαχανόκηπου. Όλα αυτά, βέβαια, γίνονται παράλληλα με την λειτουργία του Ταμείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που συστήσαμε, καθώς και με δομές που με επιτυχία λειτουργούν στο Δήμο μας, όπως το Βοήθεια στο Σπίτι, το ΚΔΑΠ –ΜΕΑ, το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών θυμάτων βίας κ.α.» ανέφερε ο κ. Τσιρογιάννης.


    Επιστροφή
     Περισσότερες ειδήσεις
    Πλούσιος ο απολογισμός του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας 8μηνης διάρκειας στο Δήμο Αρταίων
    Έναρξη καταβολής μισθωμάτων επιλέξιμων βοσκήσιμων εκτάσεων στο Δήμο Αρταίων
    Παραχώρηση δημοσίων εκτάσεων, Οριοθέτηση Αράχθου, Επιχειρηματικό Πάρκο, κοινωνικές δομές και  θρησκευτικός τουρισμός στην ατζέντα του Δημάρχου Αρταίων στην Αθήνα
    Επικαιροποίηση θέσεων στάθμευσης για ΑμεΑ στο Δήμο Αρταίων, για τη διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους
    Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων τη Δευτέρα 12 Ιουνίου
    Αναβάθμιση δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, Αντιπυρικό Δίκτυο λόφου Περάνθης και σημαντικά έργα υποδομών έθεσε ο Δήμαρχος Χρήστος Τσιρογιάννης στον Αναπλ. Υπουργό Περιβάλλοντος
    Με απόλυτη επιτυχία έγινε στην Άρτα η 28η  Πανελλήνια Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ
    Την Παρασκευή στην Άρτα η 28η Πανελλήνια Γενική Συνέλευση των ΔΕΥΑ
    Στο ΠΔΕ το Αρδευτικό Κάμπου Αμμοτόπου με 1,2 εκ. ευρώ για το Δήμο Αρταίων
    Αύριο (19:00) στο Δημοτικό Στάδιο Άρτας η ετήσια Αθλητική Συνάντηση ΑμεΑ
    Αποκατάσταση Παρηγορήτισσας, διαδρομή σύνδεσης Αρχαιολογικών χώρων, αξιοποίηση Ξενία κ.α. στην ατζέντα του Δήμου Αρταίων προς το Υπ. Πολιτισμού
    Έως 9 Ιουνίου οι εγγραφές στα ΚΔΑΠ του Δήμου Αρταίων μέσω ΕΣΠΑ
    Προθεσμία έως 6 Ιουνίου για την αφαίρεση διαφημιστικών πινακίδων
    Μέχρι 14 Ιουνίου αίτηση ενίσχυσης για αγορά κυψελών
    Αρχείο Ειδήσεων
    Σάββατο
    14 Δεκεμβρίου 2019
    Ανατολή 7:33 - Δύση 17:07
     Καιρός

       Πρόβλεψη καιρού

    Τουριστικές πληροφορίες
    26810 74615
     Στατιστικά
    Έχουμε 12 επισκέπτες συνδεδεμένους
    Σήμερα258
    Χθες657
     Αναλυτικά
     Amvrakia Fm 91.9